Aaj Kal Jo Murgi Zabah Karke Garam Pani Me Dalne Ka Riwaj He, Take Uske Par (Pichhe) Aasani Se Nikal Jaye, Uske Bare Me Sharee Masla Janne Ke Liye Kuch Point Samajne Chahye…

(1) Zubah Karke Fouran Ubalte Pani Me Dalna Jabke Murghi Thandi Bhi Nahi Padi Ho. To Khatra He Ke Wo Murghi Zabah Se Nahi Balke Ubalte Pani Se Mari He.

Is Surat Me Uska Gosht Khana, Bechna Haram He.

(2) Agar Pani Ubalta Huwa He, Josh Marne Wala Pani Ho.

(3) Murghi Ke Andar Ki Gandaki Dur Kiye Bager Itni Der Ubalte Pani Me Rakh Chhorna Jisse Gosht Us Pani Ko Jazb Karle (Yani Gosht Pani Pee Le )

(2) (3) Ye Dono Chiz Hogi To Wo Hamesha Ke Liye Na-Paak Hojayegi, Uska Khana, Bechna Haram He.

(4) Murghi Ke Andar Ki Gandaki Dur Kiye Bager Ubalte Pani Me Daalkar Fouran Nikal Liya, Jisse Sirf Uske Par (Chamde) Tak Asar Pohncha,

Is Surat Me Us Gosht Ko 3 Martaba Dhoya Jaye, Is Se Jo Napak Pani Laga Hoga Wo Saf Hojayega.

(5) Murghi Ke Andar Ki Gandaki Dur Karke Ubalte Pani Se Dhoya Jaye To Is Surat Me Bil Jizak Paak He,

(6) Pani Agar Ubalta Nahi He (Yani Josh Marta Nahi He Balke Aadmi Usme Hath Daal Sake Esa He). Or Aam Tor Par Pani Esa Hi Hota He.

To Is Surat Me Bhi (4) Wala Paaki Ka Amal Kiya Jayega.

(7) Pani Me Dale Bager Uske Par (Chamdi) Nikali Jaye.
To Is Surat Me Bhi Bila Jizak Paak He.

(8) Jis Mulk Me Sharee Tariqe Ka Lihaz Na Rakha Jata Ho Sirf Waha Imam Abu Yusuf Rh. Ke Qol (Baat) Ko Follow Kiya Jayega. Yaani Gosht Ko Paani Me Dalkar Garam Kiya Jaye, Josh Aajaye To Dusre Bartan Me Pani Tapkaye, Jab Pani Tapakna Band Hojaye Fir Dusri Or Tisree Martaba Esa Hi Kare. Paak Hojayega.
Note: Ye Masla Hindustan Walo Ke Liye Nahi He.

ولو القیت دجاجۃ حالۃ الغلیان فی الماء قبل ان یشق بطنھا لتنتف اوکرش قبل الغسل لایطھر ابداً لکن علی قول ابی یوسف رحمۃ اللّٰہ علیہ یجب ان تطھر علی قانون ماتقدم فی اللحم قلت: وھو سبحانہ اعلم۔ ھو معلل بتشر بھما النجاسۃ المتحللۃ فی اللحم بواسطۃ الغلیان وعلی ھذا اشتھر ان اللحم السمیط بمصرنجس لا یطھر لکن العلۃ المذکورۃ لاتثبت حتی یصل الماء الی حد الغلیان ویمکث فیہ اللحم بعد ذالک زمانا یقع فی مثلہ التشرب …۔ الخ۔
[فتح القدیر للإمام کمال الدین بن ھمام ،کتاب الطہاترۃ،باب الانجاس وتطھیرھا :۱؍۱۸۶،ط: مکتبہ رشیدیہ ]

رجل نصب لہ قدراً فیھا لحم علی النار فمر طیر فوقع فیھا فمات فقال ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ لأصحابہ ماذا ترون فذکروالہ عن ابن عباس رضی اللہ عنہ ان اللحم یوکل بعد ما یغسل ویھراق المرق۔ فقال ابو حنیفہ رحمہ اللہ بھذا نقول ولکن ھو عندنا علی شریطۃ فان کان وقع فیھافی حال سکونھا فکما فی ھذہ الروایۃ وان وقع فیھا فی حال غلیا نھا لم یو کل اللحم ولا المرق، فقال لہ ابن المبارک ولم ذالک فقال لانہ اذا سقط فیھا فی حال غلیانھا فما ت فقد داخلت المیتۃ اللحم…الخ۔
[ احکام القرآن لأبی بکر احمد بن علی الرازی الجصاص، باب القدریقع فیھاالطیرفیموت: ۱؍۱۴۵، ط: دار الکتب العلمیہ بیروت لبنان]

مراقی الفلاح میں ہے وعلی ھذا الدجاج المغلی قبل اخراج امعا ئھا واما وضعھا بقدر انحلال المسام لنتف ریشھا فتطھر بالغسل ۔طحطاوی میں ہے:۔(قولہ وعلی ھذا الدجاج الخ) یعنی لوالقیت دجاجۃ حال غلیان الماء قبل ان یشق بطنھا لتنتف او کرش قبل ان یغسل ان وصل الماء الی حد الغلیان ومکثت بعد ذلک زمانا لا یقع فی ملثہ التشرب والد خول فی باطن اللحم لا تظھر ابداً الا عندابی یوسف کما مرفی اللحم وان لم یصل الماء الی حد الغلیان او لم تترک فیہ الا مقدار ما تصل الحرارب الی سطح الجلد لا نحلال مسام السطح عن الریش والصوف تطھر بالغسل ثلاثا کما حققہ الکمال.
[مراقی الفلاح وطحطاوی ص ۸۶ باب الا نجاس والطھارۃ عنھا]

[ Fatawa Rahimiyah: 4/53_60] [ Fatawa Mahmoodia: 18/85_86 ] [ Fiqhi Maqalaat: 4/275 ] [ Fatawa Bayyinat: 4/477 ]
[ Imdad-Ul-Ahkam: 4/349 ]

Mufti Bande ilahi Qureshi Gandevi
[ 31/08/2017 ]

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here