Aaj Kal Orate Apne Balo Me Husn Badhane Ke Liye Dusri Orato Ke Bal Lekar Apne Balo Ke Sath Jod Deti He Sharan Ye Kam Gunah E Kabira He. Hadees Shareef Me Esa Karne Waliyo Par Laanat Aayi He. Chunanche Hazrat Asma Binte Abu Bakr Siddeeq Rd. Riwayat Karti He K Eek Orat Ne Rasoolullah  Ki Khidmat Me Hazir Hokar Kaha: Ya Rasoolullah  Meri Bachchi Ko Bukhar Lag Gaya , Jiski Wajah Se Sar Ke Bal Tutkar Kam Hogaye, Ab Uski Shadi Karne Ka Irada He To Kya Me Kisi Orat Ke Bal Lekar Uske Balo Me Miladu ? To Aap  Ne Farmaya : Allah Taala Ne Bal Lagane Wali Or Lagwane Wali Par Laanat Farmayi He.

(Bukhari Shareef : 5938 )

Ek Riwayat Me He Ke Hazrat Muawiyah Rd. Aakhri Martaba Madina Tashreef Laye , Bayan Farmaya Or Isi Darmiyan Balo Ka Ek Guchhchha Nikala Or Farmaya : Me Samajta Hu Yahudiyo Ke Siwa Koi Esi Harkat Nahi Kar Sakta. Huzur  Ne Isko Yani Bal Jodne Ke Fashion Ko Fareb (Dhoka) Bataya He.

(Bukhari Shareef : 2/879 Babul Wasli Fishsha’ar/)

Shariyat Me Ye Kam Mamnu Or Laanat Ke Qabil Isliye He Ke Usme :

Dhoka Dekar Apne Aapko Jawan Or Haseen Zahir Kilya Jata He.

 

Albatta Kisi Janwar (Najisul Ain Na Ho) Ke Bal Ho To Use Jodne Me Koi Haraj Nahi , Isi Tarah Dhage Ya Kapde Ka Istemal Uske Liye Jaiz He , Jaise Ribbon , Choti Wagera .

Subscribe Ke Bad Apne Email Me jakar Verifide Zarur kare. Shukriyah

قوله وشعر الإنسان ) ولا يجوز الانتفاع به لحديث { لعن الله الواصلة والمستوصلة } وإنما يرخص فيما يتخذ من الوبر فيزيد في قرون النساء وذوائبهن هداية .(رد المحتار:4/105 )

وصل الشعر بشعر الآدمي حرام سواء كان شعرها او شعر غيرها كذا في الاختيار شرح المختار ولا بأس للمرأة أن تجعل في قرونها و ذوائبها شيئاً من الوبر كذا في فتاوي قاضي خان (الفتاوي الهنديه:5/358،كتاب الكراهية، الباب التاسع عشر)

والظاهر ان المحرم انما هو وصل الشعر بالشعر لما فيه من التدليس و استعمال المختلف في نجاسته ، وغير ذلك لايحرم لعدم هذه المعاني فيها و حصول المصلحة من تحسين المرأة لزوجها من غير مضرة۔ المغني:1/68)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here